Ir klāt pavasaris un tas nozīmē reklāmu festivālu laiks, kur katra aģentūra var atskatīties, kas tad gada laikā ir izdarīts. Tāpēc mēs arī prezentējam vienu no saviem pēdējiem case study – Sajūtu Gids.

Mums bija lieliska iespēja strādāt kopā ar cilvēkiem no LAD (Lauka Atbalsta Dienesta), un visas pozitīvās atsauksmes, ko mēs esam dabūjuši pie šī projekta ir neaprakstāmas.

Tāpēc pie labiem rezultātiem izdomājām, ka Sajūtu Gids ir nopelnījis savu mazu case study video, lai LAD meitenēm būtu vieglāk prezentēt šo projektu tālāk (Mājiens – Eiropā). Protams, gribam pateikties arī paldies visiem, kas balsoja par projektu iekš Adwards reklāmas festivāla, mazā balviņa ļoti labi iederās mūsu ofisā!

Paldies arī tiek mums tuvam draugam un viņa balsij – Josh Long.

Jūsu brīvā laika animators:

Rihards